Reklamácie
NÁKUP BEZ OBÁV
je to snáď tá najjednoduchšia záruka
na svete. Ak nebudete spokojní,
vrátime vám vaše peniaze!
.. to je naša záruka
V prípade, že nám tovar vraciate v lehote 90 dní
- tovar zabaľte najlepšie späť do originálneho obalu, ak je to možné
- do balíka nám vložte aj reklamačný lístok - nemusíte udávať dôvod vrátenia, ale vyplňte číslo účtu, ak si prajete poslať peniaze na účet - inak Vám odošleme peniaze poštovou poukážkou
- nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
- tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko – Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko
V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
Bratislavská 785
911 05 Trenčín-Záblatie
Slovensko - zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!
V prípade, že bol tovar rozbitý alebo sa v priebehu užívania poškodil z dôvodu chyby výrobku alebo poškodenia prepravou
- celý tovar alebo poškodenú časť vhodne zabaľte
- ak ide o rozbitú keramiku alebo sklo, nemusíte ju zasielať, ale zabezpečte fotodokumentáciu a zašlite nám ju na email reklamacie@dedoma.sk, spolu s popisom, ktorá časť zo sady prišla rozbitá
- do balíka vložte vyplnený reklamačný lístok, kam uvediete dôvod vrátenia a Vami preferovaný spôsob vybavenia reklamácie
- nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
- tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko – Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko
V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
Bratislavská 785
911 05 Trenčín-Záblatie
Slovensko - zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!
Ako postupovať, keď Vám chýba súčiastka prípadne potrebujete vymeniť len drobnú časť (ako skrutka, matka, atď.)
- najlepšie bude kontaktovať nás na tel. čísle 02/330 565 92 prípadne na emaile reklamacie@dedoma.sk
- povedzte nám, ktorá časť Vám chýba a hneď Vám budeme schopní povedať, či súčiastku obratom pošleme alebo je nutné zaslať nám tovar späť na reklamáciu
Inšpirujte sa
Naši autori spolu s vami, našimi zákazníkmi, spoločne vytvárajú magazín plný rád, návodov, receptov a inšpirácií. Ste zvedaví, čo je nové?