Dizajnové OBLIEČKY ZADARMO pri objednávke nad 60 €.

Reklamácie

NÁKUP BEZ OBÁV

je to snáď tá najjednoduchšia záruka
na svete. Ak nebudete spokojní,
vrátime vám vaše peniaze!

.. to je naša záruka

 

V prípade, že nám tovar vraciate v lehote 90 dní
  • tovar zabaľte najlepšie späť do originálneho obalu, ak je to možné
  • do balíka nám vložte aj reklamačný lístok - nemusíte udávať dôvod vrátenia, ale vyplňte číslo účtu, ak si prajete poslať peniaze na účet - inak Vám odošleme peniaze poštovou poukážkou
  • nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
  • tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
    V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    P.O.BOX 901
    Detašované pracovisko – Sihoť
    911 01 Trenčín
    Slovensko
    V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    Bratislavská 785
    911 05 Trenčín-Záblatie
    Slovensko
  • zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!

 

V prípade, že bol tovar rozbitý alebo sa v priebehu užívania poškodil z dôvodu chyby výrobku alebo poškodenia prepravou
  • celý tovar alebo poškodenú časť vhodne zabaľte
  • ak ide o rozbitú keramiku alebo sklo, nemusíte ju zasielať, ale zabezpečte fotodokumentáciu a zašlite nám ju na email reklamacie@dedoma.sk, spolu s popisom, ktorá časť zo sady prišla rozbitá
  • do balíka vložte vyplnený reklamačný lístok, kam uvediete dôvod vrátenia a Vami preferovaný spôsob vybavenia reklamácie
  • nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
  • tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
    V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    P.O.BOX 901
    Detašované pracovisko – Sihoť
    911 01 Trenčín
    Slovensko
    V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    Bratislavská 785
    911 05 Trenčín-Záblatie
    Slovensko
  • zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!

 

Ako postupovať, keď Vám chýba súčiastka prípadne potrebujete vymeniť len drobnú časť (ako skrutka, matka, atď.)
  • najlepšie bude kontaktovať nás na tel. čísle 02/330 565 92 prípadne na emaile reklamacie@dedoma.sk
  • povedzte nám, ktorá časť Vám chýba a hneď Vám budeme schopní povedať, či súčiastku obratom pošleme alebo je nutné zaslať nám tovar späť na reklamáciu

 

Tlačený katalóg

Katalóg Leto 2024 pre Váš útulnejší domov.

Nápady pre útulnejší domov

Naše autorky pre vás pripravujú blog plný zaujímavých článkov. Či už hľadáte inšpiráciu v bytovom dizajne, šikovné rady do domácnosti, vyskúšané recepty alebo návody na vyrábanie dekorácií.

Newsletter
Novinky a akcie
na váš e-mail

Detaily o spracovaní osobných údajov nájdete tu.

Garancia bezpečného nakupovania
Sme členmi APEK a dodržiavame pravidlá bezpečného nákupu.
4 312 výdajných
miest
a mnoho výhod pre
váš pohodlný nákup