Reklamácie

NÁKUP BEZ OBÁV

je to snáď tá najjednoduchšia záruka
na svete. Ak nebudete spokojní,
vrátime vám vaše peniaze!

.. to je naša záruka

 

V prípade, že nám tovar vraciate v lehote 90 dní
  • tovar zabaľte najlepšie späť do originálneho obalu, ak je to možné
  • do balíka nám vložte aj reklamačný lístok - nemusíte udávať dôvod vrátenia, ale vyplňte číslo účtu, ak si prajete poslať peniaze na účet - inak Vám odošleme peniaze poštovou poukážkou
  • nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
  • tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
    V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    P.O.BOX 901
    Detašované pracovisko – Sihoť
    911 01 Trenčín
    Slovensko
    V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    Bratislavská 785
    911 05 Trenčín-Záblatie
    Slovensko
  • zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!

 

V prípade, že bol tovar rozbitý alebo sa v priebehu užívania poškodil z dôvodu chyby výrobku alebo poškodenia prepravou
  • celý tovar alebo poškodenú časť vhodne zabaľte
  • ak ide o rozbitú keramiku alebo sklo, nemusíte ju zasielať, ale zabezpečte fotodokumentáciu a zašlite nám ju na email reklamacie@dedoma.sk, spolu s popisom, ktorá časť zo sady prišla rozbitá
  • do balíka vložte vyplnený reklamačný lístok, kam uvediete dôvod vrátenia a Vami preferovaný spôsob vybavenia reklamácie
  • nezabudnite nám napísať kontaktné tel. číslo, ak by boli nejaké nezrovnalosti s reklamáciou, budeme Vás určite kontaktovať, v prípade uvedenia emailovej adresy Vám pošleme potvrdzovací email, že reklamácia bola prijatá a akým spôsobom bude Vaša reklamácia vybavená
  • tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
    V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    P.O.BOX 901
    Detašované pracovisko – Sihoť
    911 01 Trenčín
    Slovensko
    V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu:
    FROGMAN s.r.o. ID: 1917N
    Bratislavská 785
    911 05 Trenčín-Záblatie
    Slovensko
  • zásielku pošlite ako obyčajný balík, prípadne doporučený balík - prosíme, nie na dobierku!

 

Ako postupovať, keď Vám chýba súčiastka prípadne potrebujete vymeniť len drobnú časť (ako skrutka, matka, atď.)
  • najlepšie bude kontaktovať nás na tel. čísle 02/330 565 92 prípadne na emaile reklamacie@dedoma.sk
  • povedzte nám, ktorá časť Vám chýba a hneď Vám budeme schopní povedať, či súčiastku obratom pošleme alebo je nutné zaslať nám tovar späť na reklamáciu

 

Tlačený katalóg

Načerpajte inšpiráciu na Jar 2023.

Inšpirujte sa

Naši autori spolu s vami, našimi zákazníkmi, spoločne vytvárajú magazín plný rád, návodov, receptov a inšpirácií. Ste zvedaví, čo je nové?

Newsletter

Novinky a akcie

na váš e-mail

Detaily o spracovaní osobných údajov nájdete tu.

Garancia bezpečného nakupovania

Sme členmi APEK a dodržiavame pravidlá bezpečného nákupu.

151 výdajných
miest

a mnoho výhod
pre váš pohodlný nákup