Spôsob doručenia a platba za tovar
Viac ako 92% tovarov máme na sklade. Ak momentálne nie je nejaký tovar k dispozícii, uvádzame v e-shope informáciu o termíne jeho doručenia na náš sklad.
Všetky ceny ponúkaných spôsobov platieb a dopravy sú vrátane DPH.
Pre všetky e-shopové objednávky nad 60 € DOPRAVA ZADARMO.
Slov. pošta - 3.99 €
Výdaj. miesta - 2.49 €
Domov - 3.99 €
SPS/UPS - 4.49 €
Balíkovo - 2.49 €
Dobierka - 1.49 €
SPÔSOBY DORUČOVANIA
Slovenská pošta - balík na adresu (3.99 €)
Objednaný tovar Vám Slovenská pošta doručí počas nasledujúcich 2 pracovných dní po expedícii až domov. Pri odoslaní tovaru Vám pošleme e-mailom detailné informácie o Vašej zásielke. O doručení Vás bude ďalej informovať Slovenská pošta sms správou alebo e-mailom.
Kde sa Váš balíček nachádza si môžete overiť v on-line systéme Slovenskej pošty: Sledovanie zásielky
Ak Vás kuriér Slovenskej pošty nezastihne doma, zanechá Vám v schránke oznámenie o zásielke, ktorú uloží na najbližšej pošte. Na tej bude zásielka uložená k prevzatiu 18 dní.
Kuriérska služba SPS (UPS) – Slovak Parcel Service (4.49 €)
Túto dopravu odporúčame hlavne zákazníkom z väčších miest, ideálne riešenie pre doručenie tovaru do zamestnania. Objednaný tovar Vám bude doručený do 1 až 2 pracovných dní od expedovania zásielky. V okamihu expedície zásielky Vám budú na e-mail doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka. Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadať telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný.
Balíkovo - Výdajné miesta (2.49 €)
Objednaný tovar Vám bude doručený na vybrané výdajné miesto Balíkovo. Zoznam výdajných miest s ich detailami nájdete tu.
Po doručení na výdajné miesto budete informovaní prostredníctvom sms, že je Vaša zásielka pripravená.
Packeta– Výdajné miesta (2.49 €)
Objednaný tovar Vám bude doručený do 1 pracovného dňa od expedovania zásielky a to na vybrané výdajné miesto Packety. Zoznam výdajných miest s ich detailami nájdete tu.
V okamihu expedície zásielky Vám bude zaslaný email o predaní zásielky prepravcovi, spoločne s číslom zásielky a odkazom, kde je možné
sledovať priebeh doručovania.
Po doručení na výdajné miesto budete informovaní e-mailom aj prostredníctvom sms, že je Vaša zásielka pripravená. Obdržíte heslo pre vyzdvihnutie, ktoré slúži ako doklad pre overenie (zásielka teda môže byť vydaná aj inej osobe, ktorej svoje heslo dáte).
Štandardná úložná doba na výdajných miestach Packety je 7 dní.
Na všetkých výdajných miestach je možné platiť v hotovosti, na vybraných miestach aj platobnou kartou.
Packeta– Domov (3.99 €)
Objednaný tovar Vám bude doručený na vami zadanú adresu. Budete vopred informovaný o doručení prostredníctvom e-mailu alebo textovej správy. V deň doručenia dostanete informáciu o čase doručenia s presnosťou na 90 minút. Dobierku je možné uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou. V prípade neúspešného doručenia kuriér zásielku uloží na najbližšom výdajnom mieste Packeta.
SPÔSOBY PLATENIA
4 rôzne možnosti úhrady Vašej objednávky
Dobierka (1.49 €)
Najpoužívanejší spôsob platby. Tovar zaplatíte v hotovosti prepravcovi alebo na pobočke slovenskej pošty až pri prevzatí.
Bežný bankový prevod (ZADARMO)
Ak za tovar radi platíte vopred, môžete okrem rýchlej on-line platby využiť taktiež bežný bankový prevod.
Po odoslaní objednávky Vám zašleme na Vami uvedený email všetky informácie, ktoré sú dôležité k prevodu peňazí (číslo účtu, variabilný symbol, atď.). Platbu by ste mali vykonať do 5 pracovných dní. Pokiaľ nedorazia peniaze na náš účet, nebude tovar odoslaný. Myslite na to, že bežný bankový prevod môže trvať aj niekoľko pracovných dní. Preto, ak sa so svojou objednávkou ponáhľate, voľte radšej platbu na dobierku alebo kartou.
Vo chvíli, keď Vaše peniaze dorazia na náš účet, odošleme Vám emailom potvrdenie o zaplatení a predpokladanom termíne expedície. Ak Vašu platbu neobdržíme včas a ani nás nebudete nijako kontaktovať, Vaša objednávka bude zrušená.
Online platba internetovým bankovníctvom (ZADARMO)
Pre bezpečnosť a jednoduché zadanie platby používame systém internetových platieb spoločnosti GoPay s.r.o. Tento systém Vám umožní uhradiť objednávku rýchlo a bezpečne prostredníctvom Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnou bránou Vašej banky a nie sú k dispozícii nikomu ďalšiemu.
Dostupné banky:
Ako pri platbe postupovať
1. krok: V nákupnom košíku vyberte ako spôsob platby Platba online - kartou alebo online prevodom.
2. krok: Po dokončení svojej objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu GoPay, kde si zvolíte možnosť bankového prevodu.
3. krok: Prihláste sa a skontrolujte predvyplnený platobný príkaz (predvyplnený iba u niektorých bánk).
4. krok: Potom stačí platbu len potvrdiť.
5. krok: Akonáhle obdržíme potvrdenie o úhrade, môžeme Vám expedovať Vašu zásielku.
Online platba kartou (ZADARMO)
Pre vykonanie platby budete presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu GoPay. Údaje zo svojej karty preto zadávate priamo banke, nikto z našich zamestnancov k nim nemá prístup.
Dostupné karty:
Ako pri platbe postupovať
1. krok: V nákupnom košíku vyberte ako spôsob platby Platba online - kartou alebo online prevodom.
2. krok: Po dokončení svojej objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu GoPay, kde si zvolíte možnosť platby kartou.
3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 (posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty).
O výsledku platby budete informovaní e-mailom. Ak banka nepotvrdí platbu, môže to byť z týchto dôvodov:
Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
Na Vašom účte nemáte dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie.
Platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete, je nutné obrátiť sa priamo na Vašu banku.
Záruka vrátenia peňazí:
Ak nebudete z akéhokoľvek dôvodu spokojní s tovarom, môžete nám ho vrátiť späť do 90 dní od prevzatia zásielky a my Vám za tento tovar vrátime peniaze. Tovar zašlite späť obyčajným balíkom na našu adresu: deDoma. - ID 1917, P.O.Box 901 - Det. prac. Sihoť, 911 01 Trenčín.
Potrebujete poradiť?
Ak sa chcete na niečo opýtať alebo nám čokoľvek povedať, kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke 02/330 565 92 alebo zašlite otázku na adresu: info@dedoma.sk. Radi Vám poradíme a Vaše otázky zodpovieme najneskôr do 2. pracovného dňa.
Radi by ste si objednali?
Radšej telefonujete a chcete urobiť objednávku telefonicky? Kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke 02/330 565 92. Samozrejme Vám je k dispozícii nákupný košík nášho e-shopu, prípadne môžete objednať aj písomne na: objednavka@dedoma.sk. Vážime si Vašu priazeň!
Prevzatie a reklamácia dodania tovaru
Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu. V prípade, že máte podozrenie na poškodenie zásielky, tak ju, prosím, ihneď reklamujte prepravcovi.
Ak zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu - Slovenská pošta vyžaduje nahlásenie poškodených zásielok do 24 hodín od prevzatia. Po dlhšej dobe by už nemusela byť uznaná. Odporúčame zabezpečiť fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.
Podrobné informácie o reklamáciách nájdete tu.
Spätný zber elektrozariadení a batérií
Nápady pre útulnejší domov
Naše autorky pre vás pripravujú blog plný zaujímavých článkov. Či už hľadáte inšpiráciu v bytovom dizajne, šikovné rady do domácnosti, vyskúšané recepty alebo návody na vyrábanie dekorácií.