Časté otázky
OBJEDNÁVKY
1. Akými ďalšími spôsobmi, iných ako e-shop, si u Vás môžem objednať tovar?
Objednať si môžete:
PÍSOMNE: pošlite nám svoju objednávku na adresu
deDoma - ID 1917
P.O.Box 901 - Det. prac. Sihoť
911 01 Trenčín
TELEFONICKY: 02/330 565 92
Naši operátori sú k dispozícii 7 dní v týždni, Po - Pia 7 - 22 hod., So - Ne 8 - 20 hod.
E-MAILOM: objednavka@dedoma.sk
2. Dostanem potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?
Ak nám pri objednávke oznámite Váš email, tak Vám budeme posielať potvrdenie o evidencii objednávky, jej expedícii, prípadne meškaní, či informácie o vypredanom tovare.
3. Ako sa dozviem, že mi bola zásielka expedovaná?
Aby ste mohli dostávať informácie o už expedovanej zásielke, tak nám, prosím, oznámte email alebo mobilné tel. číslo. Počas doručovania zásielky bude na email posielať informácie tiež prepravca. Zákazníci, ktorí nám oznámia aspoň mobilné tel. číslo, dostanú informáciu až od prepravcu, že mu bude tovar doručovať. Na uvedený kontakt Vás tiež môže kontaktovať operátor zákazníckej linky v prípade nejakej nezrovnalosti.
4. Kedy môžem očakávať objednaný tovar?
Tovar Vám doručíme spravidla do 5 pracovných dní. V prípade, že máme tovar skladom, tak zásielky vyexpedujeme z nášho skladu do 3 pracovných dní. Ak sa stane, že tovar máme skladom u dodávateľa, tak expedícia bude trvať niekoľko dní, najdlhšie expedujeme 2 týždne od zaevidovania Vašej objednávky. Preprava k Vám domov bude trvať cca 2 pracovné dni.
5. Akým spôsobom tovar posielate?
Zásielky posielame slovenskou poštou. Zásielku Vám doručia domov a v prípade nezastihnutia, Vám nechajú oznámenie na vyzdvihnutie. Zásielka na pošte zostáva 18 dní. Viac informácií sa dočítate tu.
6. Nestihnem/nestihol som si zásielku vyzdvihnúť v stanovenej dobe, ale o tovar mám záujem, čo môžem robiť?
Ak viete vopred, že zásielku nestihnete vyzdvihnúť, je možné predĺžiť úložnú lehotu. Kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie, najlepšie cez tel. 02/330 565 92. Pokiaľ bude na predĺženie úložnej doby už neskoro alebo je zásielka už odoslaná späť na náš sklad, kontaktujte nás na zákazníckej linke a my Vám zašleme tovar znovu a prípadne upravíme termín odoslania podľa Vašich možností.
7. V nasledujúcom období budem mimo svojho bydliska. Môžem si nechať zásielku poslať na inú adresu?
Určite áno, toto nie je problém. Pri objednávke na eshope vyplňte dodaciu adresu, na ktorú si prajete tovar zaslať. Pri telefonickej objednávke stačí nahlásiť dočasnú zmenu adresy.
8. Môžem objednávku ešte zmeniť?
Pokiaľ objednávka nebola ešte zabalená, tak možno objednávku zmeniť, prípadne potom zrušiť. Kontaktujte naše zákaznícke oddelenie najlepšie telefonicky, prípadne cez email, ktoré Vám podá aktuálne informácie o stave objednávky. Kontakt je 02/330 565 92.
9. Dobierková suma nezodpovedá pôvodnej objednávke.
Dôvodov môže byť viac. Ak nemáte informácie, že by nejaký tovar bol dopredaný, tak prosím, kontaktujte zákaznícke oddelenie na tel. čísle 02/330 565 92 a my Vašu objednávku preveríme.
10. Môžem tovar zaplatiť inak ako na dobierku?
Áno, tovar môžete zaplatiť aj bežným bankovým prevodom, online bankovým prevodom alebo platobnou kartou.
REKLAMÁCIE
1. Pri preberaní zásielky na pošte som zistil/a, že zásielka je poškodená.
Priamo na pošte do 24 hodín môžete spísať zápis o poškodení zásielky. Rovnako tak, môžete spísať zápis priamo s vodičom, ktorý vám zásielku doručil. Pošta nám zásielku vráti späť. Pry úrychlenie môžete aj vy priamo kontaktovať zákaznícke oddelenie a dohodúť sa na náprave.
2. Ako mám postupovať, keď mi prišiel poškodený tovar?
Pokiaľ nemožno zásielku reklamovať na pošte a máte poškodený tovar, môžete nám ho zaslať na reklamáciu. Buď len poškodenú časť, alebo celý výrobok nám zašlite spolu s vyplneným reklamačným lístkom na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID.
V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu: FROGMAN s.r.o. ID: 1917N, P.O.BOX 901, Detašované pracovisko – Sihoť, 911 01 Trenčín, Slovensko.
V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu: FROGMAN s.r.o. ID: 1917N, Bratislavská 785, 911 05 Trenčín-Záblatie, Slovensko.
Reklamáciu posúdime a vybavíme bez zbytočného odkladu. Pokiaľ si nebudete vedieť rady alebo budete potrebovať viac informácií, tak sa neváhajte obrátiť na zákaznícke oddelenie. Kontakty nájdete tu.
3. Kam a ako mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?
Tovar nám zašlite späť na adresu Vami vybraného prepravcu a zároveň vždy nezabudnite uviesť ID. V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite na adresu: FROGMAN s.r.o. ID: 1917N, P.O.BOX 901, Detašované pracovisko – Sihoť, 911 01 Trenčín, Slovensko.
V prípade využitia služieb kuriéra SPS (UPS), zašlite na adresu: FROGMAN s.r.o. ID: 1917N, Bratislavská 785, 911 05 Trenčín-Záblatie, Slovensko.
Spolu s reklamovaným tovarom odošlite tiež vyplnený reklamačný lístok, ktorý je súčasťou faktúry. Ak nie je možné zaslať priamo reklamačný lístok, tak nám stačí poslať sprievodný list, kde bude adresa, popísaný problém a Vami požadované riešenie reklamácie. Neposielajte nám, prosím, zásielku na dobierku. Tovar nám zašlite ako obyčajný alebo doporučený balík.
4. Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?
Kontaktujte, prosím, naše zákaznícke oddelenie a povedzte, čo presne chýba. Radi Vám potom reklamáciu vybavíme alebo oznámime, aký bude postup.
5. Do akej doby bude moja reklamácia vybavená?
Reklamácie sa snažíme vybavovať v čo možno najkratšom čase. Väčšinou je reklamácia vybavená do 14 dní od prijatia na sklad. Ak je reklamácia komplikovanejšia alebo čakáme na naskladnenie tovaru, bude vybavenie reklamácie trvať najdlhšie 30 dní.
6. Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?
Nie, nebudete. Poštovné za odoslanie reklamácie hradíme my.
Nápady pre útulnejší domov
Naše autorky pre vás pripravujú blog plný zaujímavých článkov. Či už hľadáte inšpiráciu v bytovom dizajne, šikovné rady do domácnosti, vyskúšané recepty alebo návody na vyrábanie dekorácií.